donderdag 11 augustus 2011

Moederliefde


Na wat rommelen kwam ik deze twee poppen tegen...mijn oude poppen waar ik héél veel van hield en echte mamagevoelens bij had.
Ik ben even gaan opzoeken hoe oud ze zijn en hoe bijzonder, want poppen van Fisher Price zijn toch een beetje zeldzaam.Ik kwam maar op 1 site terecht met informatie.(En die site vind ik zelfs niet meer terug.)
De linkerpop was een van de eerste poppen die in het water mocht.Haar naam is My Bathing Baby.
De rechterpop mocht in de wasmachine en droogkast.Haar naam is My First Baby.Ze zijn allebei gemaakt in 1985-86.De tijd gaat toch zo snel!!!
Hebben jullie ook lievelingsspeelgoed?

After trying to clean up a bit, I found this old dolls of mine witch I loved very much and had real motherfeelings for.
I looked on the internet to see how old they are and they seem to be very rare and I found only one website.(witch I can't seem to find again)
They are borth made in 1985-86.Time flies!!!
Do you have a favorite toy?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten