maandag 3 oktober 2011

Zware dag.



Ik had vandaag niet zo'n goede dag.
Je kent dat, je begint de dag al vermoeid, probeert er het beste van te maken met de kleine tegenslagen.
En dan bedoel ik echt KLEINE prullen.
Op de laatste je zomerrok scheuren die je amper hebt kunnen dragen.....en kind dat in kaka is geduwd en zijn geur mee verspreid in huis....een kind dat niet wil eten.
Maar het ergste is toch de wesp die in huis sukkelde via de raam die op 'kip" stond.
En ik dood zo'n dier nooit,  in de hoop dat hij terug vertrekt vanwaar hij kwam.
Maar helaas voor deze wesp.Na paar keer tegen het raam te vliegen, kwam ze mij vergezellen aan mijn bureau.Het gekke was dat ze leek ze zitten op haar achterste en wuifde naar mij.
Helaas komt het niet zo over op foto, vermits je geen beweging kan vastleggen op foto.
Nadat ik een paar uur later terug kwam, lag ze er helemaal anders bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten