maandag 5 maart 2012

Ida Pimenoff






Eén van mijn beste vriendinnen is Ida, een meisje uit Helsinki.(haar website)
We leerden elkaar kennen op school toen zij met een uitwisseling in mijn klas terecht kwam.
Het klikte meteen. Wat een tof en spontaan meisje.Ik was dol op haar accent. En ze kon prachtig tekenen.
Na een schooljaar ging ze terug naar Finland en we hoopte om contact te houden. Het was toen nog de tijd van telefoon en post. En van verhuizen, dus zekerheid was er niet echt. Eén keer is ze terug gekomen. Dat wist ik net op tijd toen ik haar kaartje aankreeg met de melding dat ze naar Antwerpen kwam. Leuke herinneringen.....
En toen kwam het internet. Ida nodigde me uit op Facebook. Zo houden we contact en twee jaar geleden is ze samen met haar zoontje bij ons op bezoek gekomen, na 15 jaar zagen we elkaar terug en het voelde aan als gisteren. Nu is het mijn beurt om eens naar Helsinki te gaan, iets waar ik naar uit kijk vermits ik zo zot ben van scandinavische design en interieur. Ondertussen is Ida een fotografe en ik bestelde in oktober haar fotoboek. Pas vorige week was hij binnen en nu kan ik de wereld via haar fototoestel zien.
Ida, I love your work!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten